Kauba tarne ja tasumine

Pärast tellimuse esitamist võtab ühendust teiega Valgus Marketi klienditeeninduse mänedžer tellimuse üksikasjade, tarne aja ja makseviisi täpsustamiseks.

Meil on tasuta tarne võimalus Eestis, Soomes, Lätis ja Leedus. Tellimuse vormistamisel pakub süsteem tasuta ja tasulisi tarneviise teie riiki.

Tarneviis:

  • Tarne OMNIVA kulleriga;
  • Tarne OMNIVA pakiautomaadi kaudu.

Tarnime kaupu kogu Euroopas. Tellimuse vormistamisel andmeid sisestades on teil võimalik valida teie riigis kehtiva tarneviisi.

Kauba tarne ja tasumine

Tarne maksumus Eestis

  • Tarne OMNIVA pakiautomaadi kaudu igas summas tasuta.
  • Tarne OMNIVA, ITELLA kulleriga igale poole – tasuta.

Tarne maksumus Soomes

  • Tarne POSTI pakiautomaadi kaudu igas summas tasuta.
  • Tarne ITELLA kulleriga igale poole – tasuta.

Tarne maksumus Lätis

  • Kauba kättesaamine Firma laost Riias (Ventspils iela 48);
  • Kauba kättesaamine Valgus Marketi valgustisalongist Riias (Brivibas iela 99);
  • Tarne OMNIVA pakiautomaadi kaudu Riias – tasuta;
  • Tarne OMNIVA pakiautomaadi kaudu Riias – tasuta;
  • Tarne OMNIVA, ITELLA kulleriga igale poole – tasuta.

Tarne maksumus Leedus

  • Tarne OMNIVA pakiautomaadi kaudu igas summas tasuta.
  • Tarne OMNIVA, ITELLA kulleriga igale poole – tasuta.

Tarne maksumus Euroopas

ITELLA KULLERID

Tsoon А: Poola (PL); Saksamaa (DE); Tšehhi (CZ), Belgia (BE), Taani (DK), Prantsusmaa (FR) – alates 15 eurot.

Tsoon B: Ühendkuningriigid (UK), Madalmaad (NL), Horvaatia (HR), Ungari (HU), Austria (AT), Slovakkia (SK), Luxemburg (LU), Itaalia (IT) – alates 20 eurot.

Tsoon C: Kreeka (GR), Sloveenia (SI), Rumeenia (RO), Hispaania (ES), Bulgaaria (BG), Rootsi (SE) – alates 25 eurot.

Tsoon D: Šveits (CH), Portugal (PT), Iirimaa (IE) – alates 30 eurot.

Kui te ei leidnud infot tarne kohta teie riiki või süsteem ei pakkunud sobivat varianti, siis kirjutage sellest meile vestlustes või saatke e-kiri aadressil info@valgusmarket.ee

Kauba eest tasumise võimalused

Tasumine pangakaardiga

Tellimuse vormistamisel on teil võimalik valida ohutu makse pangakaardiga oma pangasüsteemide kaudu järgmiste maksekaartidega: (VISA, MASTER CARD).

Tasumine ülekandega

Tellimuse vormistamisel on teil võimalik valida makse pangaülekandega.

Pangaülekandega saab tasuda kõikides pankades. Füüsilised isikud peavad arveldusarvel näitama tellimuse numbri.

Juriidiliste isikute võtab ühendust klienditeeninduse mänedžer arve vormistamiseks.

Kauba eest on makstud, kui raha laekub internetipoe arveldusarvele.

Raha laekumiseni reserveeritakse tellitud kaup laos.

Kauba tarne ja tasumine

Kui kauba eest on makstud, kuid klient ei ole kaupa saanud (kauba puudumise pärast laos või mõnel teisel lepinguga sätestatud põhjusel), siis raha tagastatakse Ostjale avalduse saamisest 14 päeva jooksul.

Firma rekvisiidid:

Nimetus: Mirastyle OÜ
Registreerimise aeg: 07.06.2007
Registreerimise number: 11396107
Käibemaksu kohuslase number: EE101166319
Juriidiline aadress: Vesivärava tn 50-201, 10152, Harjumaa, Tallinn
Telefon: +372 55 999 222
E-mail: info@valgusmarket.ee
IBAN:  EE707700771009392190
SWIFT: LHVBEE22
Bank: AS LHV Pank 


Tarne tingimused ja tähtajad

1. Kaup, mille kaal jääb alla 20 kg, toimetatakse kodu ukseni. Sellisel juhul peab klient ise viima kauba tuppa (korterisse).
2. Enne kauba kättesaamist ja saatelehele allkirja andmist hinnake kauba pakendit visuaalselt!
3. Tarne päeval helistab kuller ja teatab täpse kellaaja.
4. Kulleri või pakiautomaadi kaudu tarne korral peab klient ise kontrollima paki staatust, kogust ja seisukorda.
5. Kauba kättesaamisel peab klient esitama isikut tõendava dokumendi ja arvel näidatud tellimuse numbri.
6. Kauba saamisel pakiautomaadi kaudu on vajalik e-posti kaudu saadetud saadetise kood.
7. Klient kindlustab tellimuse andmete konfidentsiaalsuse.
8. Meie hoolitseme selle eest, et tellitud kaup tarnitaks lühima ajaga teile sobival ajal sobivasse kohta.
9. Laos oleva kauba saab Riias kätte järgmisel tööpäeval 9.00-18.00 (kui tellimus vormistati enne 16.00)
10. Tarne Eestis 1-3 tööpäeva.
11. Tarne Lätis ja Leedus 1-5 tööpäeva.
12. Teatame kliendile, kui kaup on teele pandud.
13. Mitte hiljem kui 30 min enne saabumist võtab kuller teiega ühendust.
14. Kui tellimus esitatakse nädalavahetusel või pühade ajal, siis tegeletakse sellega esimesel järgneval tööpäeval.